اسپری

شیشه پاک کن آتنا

شیشه پاک کن آتنا باعث پاک شدن سریع لکه‌ها میشود.برای خرید آنلاین شیشه پاک کن گنج می‌توانید به فروشگاه اینترنتی رامین گسترمراجعه کنید.

شیشه‌ها قسمتی ازمنزل و محل کار هستند که به دلیل گرد و غبار، چربی و.. دائماً دچار لک و کثیفی شده و نیاز به تمیزکردن مداوم دارند. بهترین و سریع ترین روش تمیز کردن سطوح شیشه ای استفاده از محلول های شیشه پاک کن است بنابراین باید در خرید این محصول دقت داشت و محصول مناسب و استانداردی تهیه کرد. شیشه پاک کن آتنا میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

قدرت پاک کنندگی زیاد مهترین ویژگی یک محلول شیشه پاک کن خوب است. در صورت استفاده از آب و دستمال برروی شیشه پرز، لکه و رسوب باقی میماند ولی شیشه پاک کن گنج با  فرمولاسیون خاص می‌تواند کلیه آلودگی‌ها مانند انواع لکه را رفع نماید.

در فرمولاسیون محلول شیشه پاک کن ماده اصلی الکل است که به عمق بقایای چربی و آلودگی موجود روی شیشه ها نفوذ کرده و شیشه ها را پاک و درخشان می سازد. این محصول نه تنها اثری بر روی شیشه باقی نمی‌گذارد، بلکه سطح موردنظر را ضدعفونی و درخشان میکند.

همچنین پس از استفاده از محلول شیشه پاک کن آتنا گرد و غبار به سختی روی شیشه می نشیند و باعث می‌شود شیشه دیرتر گرد و خاک را جذب کرده و بیشتر تمیز بماند.

پس از اسپری کردن شیشه پاک کن آتنا روی شیشه، همان ابتدا متوجه رایحه بسیار خوب و دلپذیر آن میشوید که تا مدت طولانی فضا را پر میکند. این ویژگی را میتوان فقط در محصولات درجه یک دید.

ازمحلول شیشه پاک کن علاوه بر سطوح شیشه ای میتوان برای تمیز کردن انواع سنگ،کاشی، استیل و… نیز استفاده کرد.

 

با توجه به مزایای ذکر شده برای این محصول، شما می‌توانید برای خرید اینترنتی شیشه پاک کن آتنا به فروشگاه اینترنتی رامین گستر شرق مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید